Tuesday, May 12, 2009

slurpee!!

ok...

tibe lah turn aku meletakkan post aku disini..

setelah ber-bulan2 lame nye aku memikirkan utk membuat slogan utk

contest 'SLURPEE' nih..

smpei sekarang masih tidak lagi bercambah dlm otakku..

ini semua gara2 ingin menaang sebuah kete yg nme nye pelik sket..

aku ingat viva tp nme nye ERA CV6..

se-akan2 nme stesen radio no.1 mesia era..

so..

pada rakan2 ku yg bijak bestari nih..

bantuin akuh!!

dah kekeringan idea..

die kte not less than 20 words je..

aku amik byk gile borg die!!

ade la dkt 20..n then abg yg keje kat ctu hmpir men-geleng2 kan kepalanye..

hahaha..

tolong ye...starting dye..

slurpee is..... ataupun

slurpee adalah...

klau aku mng aku bwk korg naik kete tu!!

hihi..

:]

1 comment:

  1. bawak jer ?? haha .. aku nak 4 bijik tayar ngan tayar spare skali .. sbab nk buat drift ngan keter bapak aku yg bkal barai .. haha

    ReplyDelete