Monday, September 28, 2009

D.U.I.T.


apakah dengan duit nih??
hahah..
duit raye??
hahhaa...
udah 18 tahun leee...
no more duit raye for u guys.. including the one who wrote this entry.

actually just nak inform the nahwalimtiazans.
n also sbb da lame x wat entry kat nahwal nih.
hehe

ok ok straight to the ampang point.

duit yang last year dikutip form each students,
dengan murah hatinya telah didermakan kepada tabung...
jeng jeng jeng....
heheheh...
ok ok.. tabung tok buat pavilion kat maktab.
tawkan??
kalu x taw... dipersilakan bace entry2 nahwalbloggers yang sebelum nih.
diahrapkan sume pihak berpuas hati dengan keputusan ini ye..
insya-allah... pahale tuh... tu urusan Allah...

so, bile dah siap pavilion tu,,
kite taw laaa.... sebahagian daripadanye.. adelah from??

23RD BATCH OF MJSC BESERI
NAHWAL IMTIAZ

dats all i guess..
ha.. salam aidil fitri mina aidil wal faizin!!!

2 comments: